hhh

 

Eurohujerský Český rozhlas porušuje zákon

PETR šTĚPÁNEK

Zdaleka nejsem jediný, kdo si tohoV úterý 31. 1. 2012 všimnul. Tohle píše Miroslav Macek na svém Viditelném Mackovi:

Tak tomu říkám několikanásobná sviňská manipulace! Radiožurnál včera vyhlásil anketu a položil otázku „Souhlasíte s tím, že Česko jako jediná země (kromě Velké Británie) odmítlo podepsat smlouvu o rozpočtové odpovědnosti?“ Už sousloví „jediná země“ je manipulací. Nejsme jediná, jak Radiožurnál cudně dodává až v závorce. Ovšem lživé slovo „jediná“ stále zaznívá. Kol poledne Radiožurnál oznámil, že 71% těch, kteří odpověděli, s odmítnutím souhlasí – aby pak dostali slovo tři volající, z nichž dva s odmítnutím dramaticky nesouhlasili! Takže prostor názorům byl dán přesně v opačném poměru k výsledkům hlasování. V poledne se k témuž vyjadřovali dva čeští europoslanci, jeden pro a jeden proti, ve zprávách ve 13.00 už byl ovšem citován jen europoslanec Rouček, silně hřímající za podporu smlouvy. Fuj!

Skvělý glosátor našich všedních i svátečních dní Josef Havránek zase píše:

Radiožurnál v úterý zase strašil ... každou půlhodinu nadšeně citoval alarmující prohlášení knížete pána, že to Nečasovo „NE“ nové evropské dohodě poškodí – dokonce prý zcela znemožní Českou republiku. V poledních zprávách si k diskusi na toto téma spravedlivě pozvali jednoho evropského poslance za ČSSD a druhého z ODS. Oba pánové snaživě odrecitovali protichůdná stanoviska svých stran a tak si Radiožurnál –  jako arbitra – nápaditě obstaral ještě slečnu z Respektu – z časopisu, čirou náhodou, podporovaného Schwarzenbergem. Slečna potom, „zcela překvapivě“, podpořila stanovisko štědrého sponzora. Ostatně, vždy když jde v rozhlase či v ČT o něco důležitého, všimněte si, prosím, nikdy tam nechybí někdo z toho Schwarzenbergova Respektu. Aby ta kampaň byla dostatečně hutná – Radiožurnál ji ještě vystužil anketou, v které posluchači odpovídali na otázku: Souhlasíte s tím, že Česko, jako jediná země Evropské unie (kromě Velké Británie) odmítlo podepsat dohodu o finanční odpovědnosti? Jakoby se snad nestačil ten kratší, méně sugestivní, méně odstrašující dotaz: Souhlasíte s tím, že Česko odmítlo podepsat novou dohodu EU o finanční odpovědnosti? I tak se ty výsledky Radiožurnálu moc nepovedly. Z údajně rekordního počtu zúčastněných – 67 až 71 procent souhlasilo s postojem premiéra Nečase. Petr Nečas už dlouho nesklízel takový sukces! Je to zvláštní, vyslovíte-li v Česku slovo veřejnoprávní, okamžitě se vám ozve eurohujerský! Inu, tihle Havlovi sirotci pořád ještě spolehlivě fungují…

No a já k tomu ještě dodávám, že v podvečerních Ozvěnách dne, tedy v hlavní zpravodajské relaci Českého rozhlasu, byl dvoj-rozhovor s ekonomem Pavlem Kohoutem, který postup premiéra Nečase chválil, a s bývalým eurokomisařem Vladimírem Špidlou, který – jak jinak – Nečase haněl. A aby v tom tedy měl hloupý posluchač, který si asi svůj vlastní závěr neumí udělat sám, jasno, následoval eurohujerský komentář Jana Macháčka, pro změnu opět z Bakalova Respektu.

Tak takhle vypadá ta slavná veřejnoprávnost v podání Českého rozhlasu! Takhle si vyváženost představují odpovědní redaktoři a jejich šéfové! To vše v rozporu se zákonem a za naše peníze!